ØSVN-IF

Velkommen i Øster Starup - Vester Nebel Idrætsforening

• Bliv inspireret af de mange tilbud til en sund og aktiv fritid.
  • Vi lover gode oplevelser!
Om ØSVN IF
Øster Starup - Vester Nebel Idrætsforening er en flerstrenget forening som blev stiftet pr. 1. januar 2006 ved en sammenlægning af de tidligere foreninger  Starup Ågård Gymnastikforening og Vester Nebel - Ågård Idrætsforening.

ØSVN IF's SPORTSFEST 2024:

Rammerne for den kommende Sportsfest 2024 er ved at blive dannet og de første aftaler med musik, mad og dyste er i hus.
Meget mere følger efterhånden som fluebenene sættes wink
Vi glæder os til at se jer på sportspladsen i Vester Nebel
den 12. juni - 15. juni 2024heart

Året ildsjæle 2022/2023.

Søren Speedtsberg, Peter Wittenkamp og Jacob Tousig
Indstillingen:

"I sommers stoppede de med at træne U17 drenge i fodbold, efter 10 års trænerskab.

Årets ildsjæl – prisen går til disse tre ildsjæle, der med deres engagement, gode humør og fantastiske tilgang til trænergerningen har skabt sammenhold, udvikling, kammeratskab, kontinuitet og masser af gode træninger og kampe for drengene - i alle 10 år.

Med udgangspunkt i fællesskabet, i at det mest af alt skal være rart og sjovt at spille fodbold, har de tre trænere bidraget til at mange fodbolddrenge, som ikke var lokale, søgte ØSVN fodbold fordi der netop her var hyggeligt at spille fodbold, og der ikke kun var fokus på resultater, forbedringer og pres for at komme på 1. holdet.

De tre trænere har skabt plads til mange niveauer, alle fik mulighed for at spille kampe, alle kom på banen. Der var altid godt humør, klap på skulderen og goder råd til de enkelte drenge.

Altid opmuntring, aldrig hårde ord.

Søren, Peter og Jacob skal vide, at trænerne som dem ikke hænger på træerne, og at deres indsats for dette hold altid vil blive husket af både drenge og forældre.

Og ikke mindst at betydningen af de 10 år ikke kun varer 10 år, men er for livet."

ØSVN IF siger mange tak for jeres indsats og ønsker tillykke med prisen.

Dobbelt støtte med OK's app!

Nu kan du støtte Ø. Starup - V. Nebel IF med hele 10 øre pr. liter, når du tanker med OK's app. Husk at have Ø. Starup - V. Nebel IF indsat under sponsorstøtte i app'en. Den finder du under MIG og SPONSORSTØTTE. Betaler du med dit OK Kort, støtter du fortsat med 5 øre pr. liter. Det koster dig ikke en øre ekstra, OK giver hele beløbet.

Dobbelt støtte i app'en gælder helt frem til 31. maj 2024.

Øster Starup Vester Nebel Idrætsforening er én idrætsforening på tværs af 2 sogne med et væld af aktivitetstilbud lige ved ”døren”.

Der er GODT GANG I HJULENE i vores mange idrætter, så medlemmerne kan dyrke idræt sammen – børn, unge og voksne, og opleve hvad idræt kan: Binde os sammen og få fællesskabsfølelsen frem i hver og en.

Formandskabet i ØSVN IF har også arbejdsbukserne på for ved behov at støtte de nuværende idrætter (badminton, e-sport, fitness, fodbold, golf, gymnastik, håndbold, MTB, senioridræt, petanque og volley) og samtidig fortsat at prioritere følgende fokusområder:

1. Flere voksne- og seniormedlemmer i ØSVN IF (herunder opstart af fitnesscenter og idræt om dagen/senioridræt)

2. Samarbejdet på tværs af vores 2 sogne (Dialog mellem VN Multihus og ØSVN Hallen samt planlægning af ØSVN IF’s Sportsfest)

3. Kommunikation internt og eksternt

Samt implementering af en ny visionsplan for ØSVN IF.

Nyheder & Aktiviteter

En kæmpe tak til vores Dagligbrugser, Ågård og Vester Nebel, der sammen med OK Benzin udbetaler endnu et flot stort sponsor-beløb (via tankninger på OK anlæg med et OK kort, der er knyttet til ØSVN IF).

ØSVN IF glæder sig til endnu engang at have mulighed for at gøre noget ekstra for børn og unge i foreningen.

På billedet Lene Borum fra ØSVN if og Kenneth Christensen uddeler i Vester Nebel

PRIVATLIVSPOLITIK

Den 25. maj 2018 træder EUs Persondataforordning i kraft.
I lyset af dette har vi ajourført vores politik om behandling af dine persondata.

I vores privatlivspolitik (følg link) kan du læse om hvilke oplysninger vi registrerer og hvorfor, samt hvilke rettigheder du har i denne forbindelse.

Strategien til succes - en forening i udvikling

Find den opdaterede Strategiplan under "ØSVN IF/Forening/Strategisk Fundament"

Vi glæder os til sammen med jer at arbejde efter planen ... det er en forening i udvikling.

OK Benzin - sponsor - Ø. Starup - V. Nebel IF - 558841

Kære medlemmer
Såfremt I ønsker at støtte ØSVN-IF, når I tanker brændstof hos OK Benzin, men ikke er sikre på, om jeres kort er tilknyttet idrætsforeningen, kan I kontakte OK Benzin og bede om tilknytning til: Ø. Starup - V. Nebel IF - 558841.

Tak til Nordea Fonden for støtten på kr. 4.000,- som skal bruges på renovering af udeområdet v/Multibanen VN

I den forbindelse kan vi allerede nu løfte sløret for, at ØSVN IF håber at finde en dag i efteråret, hvor alle er velkomne til at give en lille eller stor hånd med, så vi igen kan sende vores børn og unge mennesker på sportspladsen uden at være nervøse for, at de kommer galt afsted på et søm, en skarp kant eller et løst bræt.

Følg med i Haludviklingen ...

På nuværende tidspunkt er der både gang i udviklingen af ØSVN Hallen og Sportspladsen mv. i Vester Nebel.

Udvikling af ØSVNHallen kan følges på nedenstående link:
Klik her

Udvikling og planer for Sportspladsen finder du under fanebladet "Idrætsfaciliteter".

God fornøjelse - vi glæder os til at se jer