ØSVN-IF » Årets Ildsjæl
Indstilling af Palle Nielsen til Årets Ildsjæl 2021 i ØSVN IF.

Fitness-udvalget har gennem de seneste 2 år arbejdet ihærdigt på at få vores nye fitnesscenter etableret.
I den forbindelse har der været en lang række af IT-baserede opgaver, der har skullet løses:
  • Opsætning af Conventus m.m. i forhold til indlæsning af dør-brikker.
  • Opsætning af Conventus i forhold til booking af introduktionstimer.
  • Indretning af hjemmesiden.
  • Opsætning af Conventus, så der nu kan bookes gennem abonnementsordning.
Ovenstående er blot nogen af de store opgaver der har været.
Hver gang har vi gået til Palle Nielsen, - og opgaven er blevet løst på allerbedste vis. Det havde helt sikkert krævet en kæmpe indsats fra udvalget, hvis vi ikke havde kunnet gøre brug af Palle.
Hver gang vi har kontaktet ham, er vi blevet mødt med stor imødekommenhed og en meget positiv og proaktiv tilgang til at finde den bedste løsning.
Palle har ydet en kæmpestor og ihærdig indsats, som har krævet store ressourcer og meget tid, som i den grad ligger ud over det man kan forvente af en frivillig.
Fitnessudvalget vil gerne indstille Palle Nielsen, som årets frivillige ildsjæl i 2021.
På vegne af fitnessudvalget Per Nedergaard Rasmussen

Årets Ildsjæl