AKTIVITETER PÃ… TVÆRS » Sportsfest
ØSVN IF’s Sportsfest 2023

… er veloverstået, hvis man måler ”veloverstået” på opbakning fra lokalsamfundet til de mange forskellige aktiviteter, der lægges op til i løbet af dagene fra den 14.–17. juni på Sportspladsen i Vester Nebel. ”Veloverstået” hvis man måler på fællesskabsfølelsen, snak, sammenhold, og grin, som er betegnelsen for det, pladsen summer af, når lokalsamfundet mødes på kryds og tværs af vores to lokale sogne – fuldstændig som vores idrætsforening, der også er én idrætsforening på tværs af to sogne, og ”veloverstået” hvis man måler på stort set udsolgt af drikkevarer, grillpølser og slushice 😊

Det er fantastisk at opleve den opbakning, der er fra start til slut. Fantastisk at møde glæde og positivitet lige meget hvor på pladsen, man vender sig. Fantastisk at se hvilke bånd der bindes, når mennesker mødes. Tak fordi I er med til at skabe den gode stemning – det er JER, der giver energi.

Tak til alle jer som på den ene eller anden måde giver en hånd med før/under/efter ØSVN IF’s Sportsfest 2023, det er MEGA VIGTIGT for at dagene kan blive en succes. En succes som til dels måles på et økonomisk overskud og som især måles på fællesskab og relationer.

Derfor skal der også lyde en KÆMPE TAK til alle vores mange sponsorer, der bakker op og gør det muligt at afvikle et arrangement som dette. Det er i høj grad alle de mange, som støtter årets ryttere ved cykelsponsorløbet, det er i høj grad Dagli Brugsen Vester Nebel, og det er også følgende lokale sponsorer, som støtter op om idrætten og ØSVN IF:

Vi arbejder dog fortsat på at gøre det endnu mere attraktivt at give en hånd med under selve afviklingen af Sportsfesten og dermed også blive en del af det fællesskab som opstår, når man bliver en del af det frivillige arbejde til Sportsfesten.
Hvordan vi helt knækker koden til at finde tilstrækkeligt med frivillige, så vi fælles løfter i flok, ved vi ikke – men det er et af målene for den kommende Sportsfest 2024:

”Mærk suset og sammenholdet som frivillige”

Vi glæder os til at se jer den 12. – 15. juni 2024 😊 – sæt allerede nu X

Sportsfest

Hvad binder os sammen
-Sportsfest i ØSVN-IF

Med henblik på at samle hele idrætsforeningen på tværs af afdelingerne er den vigtigste opgave at skabe fundamentet for sjov, udfordringer, fællesskab og hyggelig samvær på Sportspladsen i Vester Nebel!

Vores mål er at lave aktiviteter for alle i alle aldre - hvor så mange af vores lokale Idrætsforenings (ØSVN-IF) idrætsgrene er repræsenteret på den ene eller anden måde (hvis det er muligt).

Udvalget består af frivillige personer fra lokalsamfundet, som brænder for at gøre "hverdagen til en fest", og som i samarbejde med hinanden og resten af ØSVN-IF formår at skabe rammerne for det, vi alle kan lide: HYGGE, SJOV OG SAMMENHOLD.

Vi glæder os til at være sammen med jer

Sportsfestudvalget