IDRÆTTER » Fodbold
Forårssæson 2023

Vi er klar til at sparke efterårssæsonen i gang, og du kan se dit holds træningstider her > Træningstider

Vi glæder os til at se unge som gamle spillere på grønsværen.

Følg os på Facebook

Super SEJE børn i ORANGE!
U5/U6 kan også spille fodbold, og med næsten 30 tilmeldte børn i denne forårssæson, må man sige, at de yngste virkelig bakker op om ØSVN IF.
Da U5 ikke har turneringsmulighed, så trak 9 U6’ere i går trøjen og kæmpede for ØSVN i vores allerførste turnering.
Tak for opbakning og hep fra forældre og søskende. Børnene heppede så flot på hinanden - kæmpe fornøjelse ar være med til!
Fire meget godkendte kampe: 2 nederlag, hvor der blev kæmpet bravt i begge!, 1 uafgjort og 1 sejr. Vores motto og kampråb er fra nu af: “KOM SÅ ORANGEEEE!”🧡⚽️
U5-U6 holdfoto fra turnering.
U5-U6 i kamp.
U9 piger til Egvted Cup sommeren 2021. Se også øvrige hold på billederne nedenfor.
Lidt generte men stolte U7 drenge til Egtved Cup
Jublende U9 drenge til Egtved Cup.
U8 drenge løfter pokalerne til Egtved Cup.

Velkommen til ØSVN IF Fodbold

Her kan du holde dig ajour med nyheder, resultater og finde en masse praktiske oplysninger om klubben

Vi ser altid en masse fodboldglade børn til både træning og kampe.

Vores mål med fodbold er:
• God opførsel både på og udenfor banen.
• Godt kammeratskab.
• Vi ønsker at spille fodbold, og har fokus på sammenspil, placering og teknik.
• Forhåbentligt en masse sejre i diverse kampe

Nye holdkammerater er altid hjertelig velkomne, se træningstider og hold info her > Træningstider

Vores vision

I ØSVN IF Fodbold har vi en vision, der bygger på Fair Play, Fight og Fællesskab.

Det betyder, at vi i fodboldafdelingen tilstræber at skabe nogle rammer, hvor der både er plads til at dyrke det sociale fællesskab, som holdsporten giver og individuelle ambitioner om at udvikle fodboldmæssige færdigheder og vinde kampe.

Den orange tråd

I ØSVN IF Fodbold følger vi Den Orange Tråd, som du kan downloade her > Den Orange Tråd

Kan du fløjte? Kan du lide fodbold?

Kan du fløjte? Kan du lide fodbold? Og tiltaler det dig at skulle lede en fodboldkamp på en neutral, diskret og myndig måde? Så bliv dommer!

Se det gode tilbud her > Bliv dommer
Udendørs anlæg