Øster Starup - Vester Nebel IF
IDRÆTTER » Senioridræt » Idræt om dagen

Idræt om dagen

Idræt om dagen er for alle, der har tid og lyst til at være med i et motionsfællesskab i dagtimerne  - uanset alder, fysisk formåen, og erfaring med med at træne.

Det foregår onsdag formiddage i tidsrummet 9.30 - 11.30 i Øster Starup Hallen. OBS: Vi må først benytte omklædningsrummene fra 9.30 fordi skolens elever bruger dem indtil da.

Vi starter hver time med en grundig fælles opvarmning, og slutter af med en kop kaffe i cafeteriet ovenover, for de, der har lyst.

Efter opvarmning fordeler vi sig os på forskellige aktiviteter, som vi vælger på dagen. På den måde kan vi prøve meget forskelligt i løbet af en sæson, eller dykke ned i den sportsgren vi bedst kan lide.

Curling og bowls er to meget populære spil ALLE kan deltage i. Derudover spiller vi blandt andet pickle ball og floorball, og af og til badminton og skumtennis. Sjove sportsgrene, der giver sved på panden. Aktive medlemmer af ØSVN-fitness, kan også vælge at gå derind og træne efter opvarmningen.

I Idræt om dagen, er det os der deltager, der bestemmer hvilke aktiviteter, der skal være på programmet, derfor varierer aktiviteterne alt efter hvem, der kommer på dagen. På sigt kan vi i princippet starte stort set alle de aktiviteter og idrætsgrene op, der er interesse for  -  såvel indendørs som udendørs.

Vi håber, at du har lyst til at komme og være med i vores gode lokale motionsfællesskab
Tilmelding til hold:
Er du allerede medlem og ønsker at tilmelde dig til hold - find da den ønskede idræt i menu'en og gå ind under punktet "tilmelding".
Er du ikke medlem kan du tilmelde dig herunder eller ved tilmelding til det ønskede hold.

Nuværende eller tidligere medlem:
Er du medlem (har en konto i conventus) kan du logge ind og se/rette dine kontaktoplysninger, se købte billetter, holdtilmeldinger betalinger mm. Gå under punktet "ØSVN-IF", "Medlemsinfo", "Medlemslogin" eller klik her.

Nyt medlem:
Du kan nedenfor oprette dig, som nyt medlem.
Det er VIGTIGT at du ikke opretter dig som et nyt medlem, hvis du tidligere har været oprettet. Tjek. evt. under "medlemslogin" om du blot har glemt din kode.
Dette kan også ske ved holdtilmelding.
BEMÆRK på knappen ovenfor er KUN til nye medlemmer og er KUN til at oprette en medlemsprofil. Efterfølgende skal du tilmeldes et hold eller et abonnement - se mere under den enkelte afdeling.
Besøg vores side
Følg os på Instagram