MEDLEMSINFO » Medlemsbrik / adgangsbrik

Medlemsbrik / adgangsbrik

HUSK: Medlemsbrikken er din personlige brik, der giver dig, som medlem adgang til dørene, når du skal deltage i ØSVN-IF's aktiviteter.

Har du problemer med at din medlemsbrik ikke giver dig adgang ved døren skyldes det typisk en af følgende ting:

1) Ved en fejl er der ikke registreret en brik på dit medlemskab

2) Du er ikke på at hold/abonnement, der giver adgang

3) Din medlemsbrik er blevet forbyttet med en anden.

4) Der er ved en fejl blevet oprettet 2 medlemskonti til dig, der kan give fejl, hvis brik og hold/abonnement er registreret på hvert sin medlemskonto

Ad 1)
Du kan logge på din medlemskonto via. hjemmesiden (klik her) og udfor nøgle tjekke om der står "Har nøgle". Gør der ikke dette er der ikke registreret en medlemsbrik på din medlemskonto og du kan kontakte instruktøren/træneren for at få registreret din medlemsbrik på din medlemskonto. Bed evt. instruktøren/træneren tjekke om du evt. skulle have flere medlemskonti (se mere under punkt 4)

Ad 2)
Du kan logge på din medlemskonto via. hjemmesiden (klik her) og i menu til venstre under "hold" tjekke om du er korrekt tilmeldt hold, der giver adgang

Ad 3)
Her kan du bede en instruktør/træner fra vores Fitness center om at tjekke om den medlemsbrik du har evt. skulle tilhøre en anden.

Ad 4)
Hvis der skulle være 2 konti for dig, som medlem så kan vi "samkøre" de 2 konti - skriv evt. til tilmelding@osvn.dk og forklar problemet, så får vi det løst.

Er det stadigt uvist hvad problemet er - skriv da gerne til tilmelding@osvn.dk