ØSVN-IF » Årets Ildsjæl » 2018/2019

2018/2019

Indstilling af Rikke Sommer til Årets Ildsjæl i ØSVN IF.

Rikke har i rigtig mange år været en vigtig brik i Sommerfestudvalget, og dermed også været med til at samle en masse penge sammen til ØSVN IF, at der fortsat er mulighed for udvikling og igangsættelse af nye aktiviteter.
Rikke er ikke umiddelbart den person, man lægger mest mærke til på Sportspladsen, da hun ofte holder sig i baggrunden og sørger for at alt klapper og er klar. Hun formår at skabe ro omkring sig, hvilket smitter af på de mange mennesker omkring hende, både før, under og efter arrangementet.
Mens de fleste tager på arbejde mellem kl. 8 og 16, sørger Rikke for at få planlagt sin arbejdstid mens Sommerfesten løber af stablen, således at hun kan være på Sportspladsen mest muligt. Her sørger hun ubemærket for, at der er ryddet op og gjort klar til det store ”ryk ind”, når aktiviteterne går i gang på de enkelte dage. Samtidig sørger hun for at klæde de hjælpere på, som har meldt sig til at tage en vagt eller to, og kan stadig med et kæmpe smil på læben være med til at løse de udfordringer der opstår undervejs.
Rikke er meget respekteret af hele sommerfestudvalget, både af tidligere og nuværende medlemmer, for sit stille væsen og professionelle tilgang til de arbejdsopgaver alle byder ind med. Hun fortjener at blive påskønnet for sin store indsats for ØSVN IF.
TAK FORDI DU GØR EN FORSKEL.

Deltagere ved årets Sommerfest 2019