IDRÆTTER » Håndbold

Håndbold

Velkommen til sæson
2023/24 I ØSVN-IF

Håndbold for alle aldre og niveauer

OBS, OBS, OBS!

Kære Alle

Håndboldafdelingen i ØSVN IF har brug for hjælp!!!

Vores nuværende håndboldudvalg har valgt at gå af, efter mange år på posten.

Der er brug for et nyt håndboldudvalg, som kan hjælpe med at få håndboldafdelingen til at fungere med de praktiske opgaver og være med til at skabe en fremtid for håndbold i ØSVN IF.

På ungdomssiden er der vækst af spillere, da der i år er startet U7, U9 og U11 samt om lidt "trille trolle" (2-4 (5) årige).

Nuværende håndboldudvalg vil være behjælpelige i en overgang. Vi trænere hjælper også gerne til og står til rådighed, men ønsker at fokusere på træning af vores ungdomshold. Alle er velkommen i håndholdudvalget, om du er nuværende- eller tidligere håndboldspiller, ung eller gammel, forældre til vores dejlige ungdom eller blot har lyst til at lave foreningsarbejde.

Der er behov for 4-6 personer til håndboldudvalget, som vil varetage opgaver som fx. kampfordeling, kontakt til kredsen, håndboldforbund og trænere, indkøb, udarbejde budget, hjemmeside, mm. Derudover vil der være behov for at nedsætte en "aktivitetetsgruppe", som vil hjælpe udvalget med adhoc opgaver, så arbejdsbyrden fordeles ud over flere og vi løfter opgaverne i flok.

Der afholdes informationsmøde onsdag d. 7. Februar fra kl. 17.30 til 18.00 i ØSVN hallens cafeteria.

Alle er velkommen til at deltage og kan man ikke, men er interesseret, så giv blot en af trænerne besked.

Vi håber, at så mange som muligt vil møde op og være med til at bakke op, så vi kan få etableret et nyt håndboldudvalg.

På forhånd tak.

Håndbold træner teamet