IDRÆTTER » Fitness » Tilmelding

Fitnesscenter

Åbningstider: alle dage fra 04.00 til 23.00
(Formiddagsabonnementer: Hverdage 08 - 13)

BEMÆRK - For at kunne benytte dig af Fitnesscenter skal du:

- være mindst 16 år
- have gennemført GRATIS introduktion til Fitnesscenteret med en af vores instruktører (der udleverer personlig medlemsbrik til dørene)

Klik her for at booke Introduktionstime til Fitnesscenter

Er dette ikke overholdt, anses det for misligholdelse af abonnementet og vi forbeholder os retten til straks at annullere medlemskabet.

Betaling
Betaling foregår gennem et abonnement til fitnesscenteret. Dette sker helt automatisk ved tilmelding til Fitnesscenter.

Ved køb af abonnement , betales for den løbende samt kommende måned, hvorfor første betaling er højere end den normale månedsbetaling. Er der f.eks. 10 dage til næste faste betaling betales der 10 gange dagspris + pris for den kommende måned.

Se mere om tilmelding, ændring i abonnement mm. her: http://www.osvn-if.dk/Abonnement
Fornyelse/betaling af abonnement sker d. 3. i hver måned.

Ved tilmelding til abonnement og registrering af betalingskort på din medlemskonto, vil der blive lavet et træk på 0 kr. for at validere at betalingskort er gyldigt.

BEMÆRK:
Der kan være problemer med kort af typen "Visa Debit" (Visa Elektron o.l.).
Kontakt din bank for at høre om dit kort er aktiveret til internet handel og abonnements betaling.

Abonnementstyper:

• Fitnesscenter: Fri træning i fitnesscenterets åbningstider.
  • Fitnesscenter - Formiddag: Dette abonnement er forbeholdt medlemmer, der kan træne i dagtimerne og giver adgang til fitnesscenteret på alle hverdage fra 08.00 til 13.00.

Holdtræning

Både nye og nuværende medlemmer er MEGET VELKOMNE til at komme til en GRATIS prøvetime inden du melder dig til. Du giver blot instruktøren besked om dette inden timens start.

Bemærk: Du skal være mindst 12 år for at deltage på vores hold.

Holdtræning betales Kvartalsvis - dette giver dig som medlem ,mulighed for kun at deltage på eks. Indoor bike i vintermånederne og dyrke naturen i sommermånederne.
Du betaler et kontingent pr. hold og tilmelder dig hvert hold seperat.

OBS: Det kan være en fordel at tilmelde sig via PC fremfor mobile-enheder, da vi oplever at der kan være udfordringer med gennemførelse af tilmeling via telefon/tablet.

Tilmeldning til Hold-træning:

Efter du har valgt abonnement nedenfor kan du reservere din plads på dit/dine ynglingshold herunder:

Privatlivspolitik

I vores Privatlivpolitik kan du via nedenstående link læse om, hvilke personoplysninger vi registrerer og hvorfor, samt hvilke rettigheder du har i denne forbindelse.

Politikker